Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta
Dodane Środa, 20 Stycznia 2021, 15:42:30, ID ogłoszenia: 58645Opis ogłoszenia
Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.
Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta (Telesprzedaż)
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.
• Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
• Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Poszukiwane kompetencje:
• Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon),
• Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
• Szybkie przyswajanie wiedzy.
• Zaangażowanie i entuzjazm.
• Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju w dużej i prężnie rozwijającej się firmie.
• Pracę od poniedziałku do piątku, godziny pracy 8:00-16:00
• Umowę o pracę.
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz system premii.
• Program wdrożenia i opiekę mentora.
• Możliwość skorzystania ze świadczeń pozapłacowych, na warunkach PeP: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, imprezy integracyjne i wiele innych...
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-ds-sprzedazy-i-utrzymania-klienta,ja,56
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Opis ogłoszenia
Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.
Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta (Telesprzedaż)
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.
• Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
• Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Poszukiwane kompetencje:
• Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon),
• Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
• Szybkie przyswajanie wiedzy.
• Zaangażowanie i entuzjazm.
• Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju w dużej i prężnie rozwijającej się firmie.
• Pracę od poniedziałku do piątku, godziny pracy 8:00-16:00
• Umowę o pracę.
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz system premii.
• Program wdrożenia i opiekę mentora.
• Możliwość skorzystania ze świadczeń pozapłacowych, na warunkach PeP: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, imprezy integracyjne i wiele innych...
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-ds-sprzedazy-i-utrzymania-klienta,ja,56
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.