Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Dodane Środa, 29 Czerwca 2022, 14:21:03, ID ogłoszenia: 64533Opis ogłoszenia
Do naszego Klienta z branży mebli ogrodowych poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• System pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
• Dofinansowanie do szkoleń branżowych
• Ubezpieczenie na życie
• Paczki świąteczne
• Wyjścia integracyjne
• Pracę w firmie, która angażuje się w akcje społeczne
Będziesz odpowiedziana/y za:
• Weryfikację dokumentów w zakresie rachunkowym oraz merytorycznym
• Dekretowanie i księgowanie dokumentów: zakupowych, sprzedażowych, bakowych i kasowych
• Przygotowywanie i realizację przelewów bankowych
• Kontakt z kontrahentami i uzgadnianie z nimi slad
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych oraz prawnych
• Naliczanie amortyzacji
• Współpracę z US i GUS
• Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych
Aplikuj jeśli:
• Masz co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znasz przepisy prawa
• Potrafisz obsługiwać programy typu: Rewizor GT, Optima, Excel
Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta aplikuj i daj się poznać!
https://grhpolska.com/single-offer/?id=17339&source=C572
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
Opis ogłoszenia
Do naszego Klienta z branży mebli ogrodowych poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielna Księgowa/ Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• System pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
• Dofinansowanie do szkoleń branżowych
• Ubezpieczenie na życie
• Paczki świąteczne
• Wyjścia integracyjne
• Pracę w firmie, która angażuje się w akcje społeczne
Będziesz odpowiedziana/y za:
• Weryfikację dokumentów w zakresie rachunkowym oraz merytorycznym
• Dekretowanie i księgowanie dokumentów: zakupowych, sprzedażowych, bakowych i kasowych
• Przygotowywanie i realizację przelewów bankowych
• Kontakt z kontrahentami i uzgadnianie z nimi slad
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych oraz prawnych
• Naliczanie amortyzacji
• Współpracę z US i GUS
• Przygotowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych
Aplikuj jeśli:
• Masz co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znasz przepisy prawa
• Potrafisz obsługiwać programy typu: Rewizor GT, Optima, Excel
Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta aplikuj i daj się poznać!
https://grhpolska.com/single-offer/?id=17339&source=C572
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))