Prowadzenie negocjacji z kluczowymi Klientami – zaawansowane warsztaty dla handlowców
Dodane Poniedziałek, 07 Stycznia 2019, 9:17:23, ID ogłoszenia: 16851Opis ogłoszenia
Czas trwania zajęć
2 dni (9:00 – 15:00)
Termin szkolenia
21-22.02.2019
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do Dyrektorów, Kierowników Działu Sprzedaży, Sprzedawców, Handlowców, Przedsiębiorców i wszystkich tych osób, którym zależy na kształtowaniu postawy pro-sprzedażowej.
Miejsce szkolenia
al. Sikorskiego 19A, 35-304 Rzeszów,
Warunki Finansowe
Cena za szkolenie: 515,00 zł + 23% podatku VAT
Termin zgłoszeń
Zgłoszenia uczestników przyjmowane są do dnia: 13.02.2019. Po upływie tego terminu koszt uczestnictwa będzie wynosił 680,00 zł + 23% podatku VAT.
DZIEŃ 1:
1.Autodiagnoza własnych kompetencji negocjacyjnych
przekonania osobiste a skuteczność w negocjacjach
osobiste predyspozycje negocjacyjne vs pożądane cechy negocjatora
weryfikacja własnego preferowanego stylu negocjacyjnego
kierunki rozwoju własnych kompetencji negocjacyjnych
2. Budowanie przewagi w negocjacjach poprzez rozszyfrowanie partnera rozmów
najczęstsze schematy postępowania i profile negocjacyjne
profilowanie partnera negocjacji
analiza komunikacji niewerbalnej
narzędzia i techniki dostosowujące sposób komunikacji do różnych profili negocjatorów
3. Praktyczne wykorzystanie narzędzi perswazyjno-negocjacyjnych
umiejętności psychospołeczne w negocjacjach
różne rodzaje sytuacji negocjacyjnych
dopasowanie technik perswazji do sytuacji negocjacyjnych
reguły wpływu społecznego w procesie negocjacji
prowadzenie rozmów perswazyjnych
kiedy naciskać, a kiedy ustępować w negocjacjach?
4. Jak mówić, aby przekonać? - retoryka w negocjacjach
język negocjacji – co, jak i kiedy mówić?
negatywny język w negocjacjach
techniki aktywnego słuchania i pozyskiwania niezbędnych informacji
odczytywanie sygnałów drugiej strony
w jaki sposób rozpocząć wymianę propozycji?
w jaki sposób uzyskać rozsądną propozycję od partnera negocjacji?
DZIEŃ 2:
1. Jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym?
czym jest blef w negocjacjach?
Jak rozpoznać blef?
sposoby blefowania i metody ich unikania
2. Techniki i narzędzia negocjacyjne
analiza sytuacji negocjacyjnych i możliwości wykorzystania poszczególnych technik
techniki negocjacyjne w rękach negocjatorów – praktyczne zależności pomiędzy umiejętnościami posługiwania się możliwościami zastosowania (BATNA), a znajomością technik
3. Sposoby wychodzenia z konfliktu w negocjacjach
źródła konfliktu w negocjacjach
analiza sytuacji konfliktowej
metody radzenia sobie z konfliktem/impasem
4. Negocjacje zespołowe – budowanie odpowiedniego zespołu negocjacyjnego
skład osobowy i osobowościowy skutecznego zespołu negocjacyjnego
wyznaczanie ról i planowanie rozgrywki negocjacyjnej
indywidualne role członków zespołu negocjacyjnego
analiza wielowariantowa – przygotowanie na różne scenariusze negocjacyjne
5. Warsztat praktyczny
zastosowanie praktyczne zdobytej wiedzy
trening scenariuszy negocjacyjnych
analiza i przekazanie informacji zwrotnej
6. Inteligencja emocjonalna w negocjacjach
wrodzone umiejętności, a rozwijanie umiejętności i wiedzy związanej z emocjami
samoświadomość emocji – studiowanie własnych zachować, adekwatność reakcji
spostrzeganie, rozpoznawanie i rozumienie emocji
sposoby zarządzania emocjami podczas negocjacji
W przypadku sugestii uczestników i zadawanych pytań program zostanie dostosowany do potrzeb uczestników.
Opis ogłoszenia
Czas trwania zajęć
2 dni (9:00 – 15:00)
Termin szkolenia
21-22.02.2019
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do Dyrektorów, Kierowników Działu Sprzedaży, Sprzedawców, Handlowców, Przedsiębiorców i wszystkich tych osób, którym zależy na kształtowaniu postawy pro-sprzedażowej.
Miejsce szkolenia
al. Sikorskiego 19A, 35-304 Rzeszów,
Warunki Finansowe
Cena za szkolenie: 515,00 zł + 23% podatku VAT
Termin zgłoszeń
Zgłoszenia uczestników przyjmowane są do dnia: 13.02.2019. Po upływie tego terminu koszt uczestnictwa będzie wynosił 680,00 zł + 23% podatku VAT.
DZIEŃ 1:
1.Autodiagnoza własnych kompetencji negocjacyjnych
przekonania osobiste a skuteczność w negocjacjach
osobiste predyspozycje negocjacyjne vs pożądane cechy negocjatora
weryfikacja własnego preferowanego stylu negocjacyjnego
kierunki rozwoju własnych kompetencji negocjacyjnych
2. Budowanie przewagi w negocjacjach poprzez rozszyfrowanie partnera rozmów
najczęstsze schematy postępowania i profile negocjacyjne
profilowanie partnera negocjacji
analiza komunikacji niewerbalnej
narzędzia i techniki dostosowujące sposób komunikacji do różnych profili negocjatorów
3. Praktyczne wykorzystanie narzędzi perswazyjno-negocjacyjnych
umiejętności psychospołeczne w negocjacjach
różne rodzaje sytuacji negocjacyjnych
dopasowanie technik perswazji do sytuacji negocjacyjnych
reguły wpływu społecznego w procesie negocjacji
prowadzenie rozmów perswazyjnych
kiedy naciskać, a kiedy ustępować w negocjacjach?
4. Jak mówić, aby przekonać? - retoryka w negocjacjach
język negocjacji – co, jak i kiedy mówić?
negatywny język w negocjacjach
techniki aktywnego słuchania i pozyskiwania niezbędnych informacji
odczytywanie sygnałów drugiej strony
w jaki sposób rozpocząć wymianę propozycji?
w jaki sposób uzyskać rozsądną propozycję od partnera negocjacji?
DZIEŃ 2:
1. Jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym?
czym jest blef w negocjacjach?
Jak rozpoznać blef?
sposoby blefowania i metody ich unikania
2. Techniki i narzędzia negocjacyjne
analiza sytuacji negocjacyjnych i możliwości wykorzystania poszczególnych technik
techniki negocjacyjne w rękach negocjatorów – praktyczne zależności pomiędzy umiejętnościami posługiwania się możliwościami zastosowania (BATNA), a znajomością technik
3. Sposoby wychodzenia z konfliktu w negocjacjach
źródła konfliktu w negocjacjach
analiza sytuacji konfliktowej
metody radzenia sobie z konfliktem/impasem
4. Negocjacje zespołowe – budowanie odpowiedniego zespołu negocjacyjnego
skład osobowy i osobowościowy skutecznego zespołu negocjacyjnego
wyznaczanie ról i planowanie rozgrywki negocjacyjnej
indywidualne role członków zespołu negocjacyjnego
analiza wielowariantowa – przygotowanie na różne scenariusze negocjacyjne
5. Warsztat praktyczny
zastosowanie praktyczne zdobytej wiedzy
trening scenariuszy negocjacyjnych
analiza i przekazanie informacji zwrotnej
6. Inteligencja emocjonalna w negocjacjach
wrodzone umiejętności, a rozwijanie umiejętności i wiedzy związanej z emocjami
samoświadomość emocji – studiowanie własnych zachować, adekwatność reakcji
spostrzeganie, rozpoznawanie i rozumienie emocji
sposoby zarządzania emocjami podczas negocjacji
W przypadku sugestii uczestników i zadawanych pytań program zostanie dostosowany do potrzeb uczestników.